cara-cara nak hacking akaun facebook orang



Assalamualaikum dan salam sejahtera pada pembaca sekalian :),hari ni kita mula posting dengan keadaan tersenyum hahaha,cak-cak :D.. .okeyh hari ni aerol nak berkongsi sdikit ilmu menghacking facbeook orang ni,atau lebih saintifik dengan bahasa malaysia menceroboh akaun mukabuku (facebook) orang.

Anda diingatkan supaya membaca artikel ini dari awal hingga akhir supaya anda tidak terlepas step2 atau langkah ini,Jika anda terlepas 1step,kerja menghacking tidak akan menjadi,soo beri perhatian 100% sepenuhnya :)


Sebelum memulakan tutorial ni aerol nak tanya lr pada korang,korang pernah tak dihack oleh orang?pernah?tidak pernah?haha mesti ada dua jawapan tu jew kan.. .sebelum ni aerol ada buat entry pasal cara nak lindungi akaun dari pada dihack :) (click sini) tpi hari ni aerol nak ajar bagai mana kita pulak menghacking akaun orang :D. tetapi aerol ingin mengigatkan pada korang yang melakukan kerja ini,Please,sembarangan perkara yang berlaku aerol tidak akan bertanggungjawab keatasnya..

First sekali,kita mesti kene tahu siapa orang yang kita nak ceroboh akaun dia,kebiasaannya,hacking ini digunakan oleh pasanggan couple,haha dia orang guna pun untuk memantau aktiviti girlfriend or boyfriend dyorang.aerol pun tak faham sampai sanggup menghacking sesama sendiri,kan senang kalau minta sahaja pw tu kat bf/gf dia.. .


Langkah pertama,sila beri perhatian yea,kalau korang dah dapat mangsa korang,  terus ke profile dia,pastikan posisi view tu mcm ni,lihat pada screen shot bawah,nampak kan.kalau kecil sangat sila click untuk tumbesaran?


Langkah kedua,sila beri perhatian sepenuhnya,dengan menggunakan kekunci print screen sysrq di papan keyboard korang,terus tekan dan sila duduk diam2 dulu :) ..kalau korang tak tahu button print screen tu mcm mana,korang boleh tngok kat bawah ni.






Langkah ketiga,sila beri perhatian anda ye..pergi ke paint dan click pada paste,tngok gambar bawah ni kalau korang tak faham :)
                                                       Click icon mcm kat bawah ni


Dan dia akan berbentuk macam ni,hiraukan banner yang ada nama aerol hafiezi tu yea.

Give me all your extansion here!! Langkah keempat,pastikan printer korang switch on,kalau tak dia tak akan menjadi lrr,lepas tu,click pada print,print korang mesti lr kene ada warna,jangan putih hitam jew,tak syoK lr menghacking ni kalau tiada warna.


Dan yang terakhir,korang cepat-cepat pergi ambil page yang diprint tu dan conteng-conteng lr sepuas-puasnya :D ..hahahhahahahahahah!!!!

Sebenarnya aerol sendiri pun tak ada print screen yang bewarna hehe.soo aerol pakai lr adobe photoshop untuk mengahcking  ala2 menipu ni.. haha soo korang dah terkena dengan aerol :D jangan marah2,tenyum2 :D. ..hehehe tak comel langsung >_<! :p

Secara kesimpulannya,kalau korang buat cara ni,korang saja jeww kan yang tahu,orang lain tak akan tahu selagi korang tak membongkar rahsia sendiri.soo kita pun tak dapat dosa banyak daripada menceroboh akaun orang.hehehehe

9 ulasan:

Natasha Amira Ariffin berkata...

haha ape pons tak bole lha aerol !

Unknown berkata...

tahniah,anda sudah tertipu xD hehehe

kindergartenlibrary berkata...

wah , nmpak kejahatn di sini .hahaha

Unknown berkata...

heheh org3 yg baca ni saja jew nak ceduk ilmu hacking fb ni..haha tpi dah terkena gan aerol xD

YAya IEdayah berkata...

:senag je nk hack passworf nie..
blogger punbly..
huahuahua*ketawa jahat,

Unknown berkata...

apa tu :3

BudakCHOCO Official Blogger berkata...

la.. print screen aje.. hahahaha

liyana talib berkata...

hahaha.sengal betul.terkono den.hihi

Unknown berkata...

ngeh3 .. :p

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers