Selamat berhari raya kepada pembaca serta ahli blogger






.Assalamualaikum dan salam sejahtera.


.Esok kita dah menyambut hari raya dah, :) amacam dengan persiapan korang,dah complete 100% belum? ..semestinya sudah kan..


.malam ni rasa2 kat kampung ada masak BBQ :D .. wah2..rasa macam ada lah jugak kemeriahan raya pada tahun ni.. .excited dah ni nak balik,semua kazen2 pun dah sebuk bertnya bila nak pulang..


.sempena raya ni,bila korang masuk jew blog aerol ni mesti korang akan perasan ada sedkit pembaharuan yang aerol dah ubah pada template ni ,kat sini aerol dah bubuh bendera yang bergerak2,dah bubuh gambar pm kita start dari A hinnga ke Z,dah bubuh wish selamat hari raya yang kt tepi tu.. . :) .. . tapi buat masa ni aerol dah jarang nak mengupdate entry sangat sebab terlalu sibuk dengan nak mengemas rumah dan bilik..


.soo,dengan kesempatan ini,aerol serta gambar perempuan yang berbaju pink di header aerol tu,ingin mengucapkan selamat berhari raya dan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54.. .Jika ada terkasar bahasa,tersindir kata,tersasul kata,berasa tersindir dengan kandungan semua entry aerol ni.. .aerol dengan 1001 juta riban2 harapan,harap2 korang dapat maafkan yea.. .



4 ulasan:

farah berkata...

Selamat hari raya adik...
maaf kalau akak ada tersalah @ tersilap kata sepanjang berblog...
mkn kuih raya jgn lupa akak..^__^

meeranamera berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Aerol :)

Unknown berkata...

@farah adila

sama2 kakak :) ... .selamat hari raya

Unknown berkata...

@meeranamera
hehehe selamat berhari raya juga :)

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers