Dirogol dan disimbah pula dengan asid


KUALA LUMPUR: Bukan saja dirogol dan disamun, malah wajahnya turut disimbah sejenis cecair dipercayai asid menyebabkan mangsa berdepan risiko kemungkinan buta dan kini terlantar menerima rawatan di hospital.
Itu nasib yang menimpa seorang wanita bujang dan tinggal bersendirian selepasnya rumahnya dicerobohi seorang penjenayah bertopeng, petang kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang berusia 32 tahun baru pulang ke rumahnya di Seksyen 2, Wangsa Maju, di sini, selepas membeli juadah untuk berbuka puasa di bazar Ramadan berhampiran.

Menurut sumber polis, sebaik tiba di rumah, mangsa membuka kunci pintu rumahnya tanpa menyedari seorang lelaki menceroboh masuk dan bersembunyi.

“Selepas meletakkan juadah berbuka di dapur, mangsa masuk ke bilik untuk menukar pakaian sementara menunggu waktu berbuka dan ketika itu lelaki terbabit yang bertopeng menghampiri mangsa dan merogolnya,” katanya.

petikan diatas adalah dari sumber: harian metro







Assalualaikum dan salam sejahtera,


.inikah yang dinamakan lelaki,mengapa lelaki perlu menindas kaum perempuan, alangkah malangnya kaum perempuan ini dilahirkan lemah.. .meskipun perempuan dikurniakan sebegitu rupa oleh allah,maka berserahlah kepada allah,setiap apa yang allah ciptakan itu pasti ada keindahan nya.. .




.aerol memang tak berapa puas hati hari dengan artikel yang diterbitkan oleh pihak metro,bukan apa,bagi aerol.. .golongan2 lelaki yang bersifatkan bab! berkepalakan keldai ni memg patut dihukum dengan hukuman yang setimpal dengan kesalahannya.. betapa sadisnya dia sanggup menyibah asid terhadap perempuan tu..dan tak cukup dengan itu jew,dirogol nya pula perempuan tu.. .memang dasar persetan lah lelaki ni!. .


.akibat perbuatan lelaki ni,sedikit sebanyak akan menimbulkan sedikit faktor tahap kebencian kaum perempuan terhadap lelaki,walaupun bukan semua lelaki yg buat mcm tu,tapi hanya segelintir.. .dan ini lah punca sebenarnya mengapa kaum perempuan sangat kecewa terhadap lelaki.dan sehingga takut2 terhadap golongan lelaki..mahupun dalam perhubungan cinta,perkahwinan,pertunangan dan sebagai nya... 




oleh itu,aerol nak cuba lah seru kaum2 lelaki ni. .,hormati lah wanita,hargai lah diri mereka semua :') ... .mereka dilahirkan bukan untuk di pertindaskan seperti artikel ini,kita sebagai lelaki telah diutuskan allah untuk menjadi pemimpin terhadap mereka,menjaga mereka memelihara mereka dengan baik.. .seperti ibu perempuan,adk2 perempuan kita,dan isteri2 kita.. .

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers