Doodlez perempuan berbaju pink (8)

.assalamualaikum dan salam sejahtera.

.Kali ini,aerol buat satu doodlez yang ada tiru style ala-ala rapunzel gitu,tak banyak pun,cuma rambut jew..hehe ini adalah sebuah doodlez perempuan.. .tapi aerol tak tau lar bagaimana pendapat kt korang,rasa2 ada ke peningkatan kat aerol ni dalam bab doodlez ni.. :) ..papew pun.aerol akan cuba pergi jauh lagi dalam menceburi dalam bidang doodlez. .. :) .. do comment yea kawan. ..kritik dan terus mengkritik oke :).. .


5 ulasan:

Aina Basyirah berkata...

cantiklah

Aerol Hafiezi berkata...

@Aina Basyirah
ainaaa ..hehhe thanks :)

||aLeaSaRa|| berkata...

owh tomeinya =.=

bro,kan musim raya ramai perempuan suka pakai tudung ala2 berjambul macam ct nurhaliza.buatlah satu doodle tudung berjambul hehehe..mesti comel

Aerol Hafiezi berkata...

@||aLeaSaRa||

yang bertudung yea ,, hurmm esok t aerol try2 dulu :) ..insyallah kalau jadi,aerol tag alea sara k :D

Cik MataKuyu berkata...

nak jugak doodle .. T^T

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers