Pengumuman pemenang contest "Aerol buat contest semudah 123"!!

Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam 1malaysia.. .

Pertama sekali aerol nak minta maaf banyak-banyak diatas kelewatan untuk memberi  pengumuman "pemenang" bagi contest dari aerol ni,sebab aerol terpaksa pergi bercuti dan terpaksa meninggalkan segala barang-barang,yelaaa,aerol just pkai pc jeww,aerol mana ada lappy ^^ ..papew pown deadline tarikh contest tu aerol dah tetapkan pada 8/6/2011. .dan sebarang penyertaan selepas tarikh tersebut akan dibatalkan terus. ..*jahat tol aerol ni ^^.. .



Dan aerol juga nak ucap beriban-riban terim kasih pada korang yang join contest dari aerol ni,.aerol memang tak sangka ramai juga yang join contest ni even hadiahnya tak lumayan mana pun.. .aerol memang sangat-sangat gembira dengan sambutan sebegitu :D,aerol harap selepas ini aerol akan lebih giat lagi untuk menganjurkan contest-contest kat korang yang memang kaki join contest ni :D ... .




Okeyh,tanpa berlengah-lengah lagi,aerol nak terus direct lah mengumumkan pemenang-pemenang nya,okeyh, kita mulakan pada tempat yang ke-tiga dulu okeyh.. .




Tempat ketiga dimenangi oleh~
pemenang komen yang ke25.. .


.nombor komen beliau yang ke 25 daripada 44 komen ^^..tahniah yeaa lulu caldina . .nanti jangan lupa add aerol difacebook atau tempat yang mudah untuk dihubungi,bagi menapatkan hadiah berupa top up itu ^^..







Tempat kedua dimenangi oleh~
pemenang komen yang ke-44 dari pada 44,
aerol rasa dia ni sangat bertuah ^^ ...bayangkan lah komen yang ke-44 daripada 44.. .nombor last tu ^^ tahniah yea









Dan pemenang pertama bagi contest ini adalah~

Adasyah!
Pemenang komen yang ke-31 daripada 44 ^^
okeyh,ini adalah header beliau ^^,dan beliau adalah pemenang pertama untuk contest aerol kali ni.. tahniah yea adasyah :D.. .


Dibawah ini pula adalah nombor komen beliau yang ke-31 daripada 44 komen..
Tahniah adasyah ^^




--------------------------------------------------------------------------------


''Kepada yang tidak berjaya tu,aerol harap korang boleh berusaha lagi. ..banyak lagi peluang korang,dan rajin-rajinlah join contest yang dianjur kan oleh pelbagai pihak blogger lain,mybe ada ramai lagi yang buat contest gempak dengan hadiah yang terbaiikk~~ heheh ^^ ..dan keputusan 5blog untuk direview tu,aerol akan terbitkan entry dia dihari esok. ..soo ini bermakna,ada lagi kejutan lagi ^^..''

Bagi pemenang contest aerol ni,aerol harap korang boleh contact aerol di facebook untuk mendapatkan hadiah korang.. . keep touch!oke :D

6 ulasan:

Lulu Caldina berkata...

lulu.caldina@gmail.com


hoho, rezeki diwaktu malam.. TQ Aerol.. :)

(Lulu takde FB)

Cikbintang berkata...

tahniah kpd pemenang!!

Unknown berkata...

@Lulu caldina

tahniah yea ^^

kindergartenlibrary berkata...

kenapa aku tak de ?
hahaha

Unknown berkata...

@nelly

kau tak joint emg lr :p

The Girl of The Future berkata...

Wah! tak sangka lah! hhehe,, Thanks! =)

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers