Kenapa guna nama blog tu by MTT

Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam 1malaysia! .

>Asyik-asyik tutorial,asyik-asyik buat posting yang merabankan mata,yeah! itu lr comment yang selalu aerol tunggu dari korang,soo dengan melafazkan alhamdullilah ke hidrat illahi kerana tiada lagi sebarang comment yang sedemikian aerol terima.


>Hari ni,aerol berselera nak join satu segman dari teman aerol,iaitu MTT yang bererti Ms Toink Toink.hehehhe cakap u all,template dia superb habis jugak tau :D ..


>Okeyh,kenapa aerol menggunakan nama AEROL HAFIEZI pada blog ni adalah  berdasarkan nama aerol sendiri,tiada sebarang peniruan mana-mana blog lain,dan ianya  100% asli yeah! hehehe ..ermm,bagi aerol,dengan pengunaan nama sendiri ni,mybe akan lebih ramai para blogger yang akan mengenali aerol apabila para blogger yang bertuah ini bertandang ke blog aerol :D,so dekat situ mesti korang akan terfikir "adakah aerol ni hanya mencari publisiti semata" yeah! publisiti itu memang penting,kalau korang takda publsiti,maka blog korang akan sunyi,dan posting yang korang buat tu hanya lah sia-sia saja..soo siapa berani cakap publisiti itu tidak penting,melain kan blog yang telah diprivate kan.. kan3 ..haha,ermm,secara kesimpulannya,dengan memberi nama blog dengan nama tuan empunya blog tidak akan memeningkan kepala sendiri,itu orang yang jenis macam aerol lr xD .okeyh lr,aerol rasa sampai sini jew lr penerangan tentang segman dari MTT ni,kan nanti MTT juling mata luk nak baca semua huraian aerol ni.. hahha.. (kasi aku list nom1! tau MTT haahha!)


  • Tepekkan header MTT
  • Buat entri sebab munasabah kenapa korang letak nama blog korang dengan nama yang korang pilih
  • Tinggalkan link dekat komen entri ni
  • MTT akan listkan entri entri tu semua.. 
  • Kalau yang join bawah 10 tak payah list la kan?review jela kan sebab korang sangat baek hati layan blogger yang tak boleh tidor ni... :)

Nota kecik : nak review mana sebab munasabah yang best ! :)
*Tak boleh tidur.. :(

2 ulasan:

BeloG MTT berkata...

Setuju sangat pasal publisiti tu..bhahahaha Thanks aerol support aku bnyk jugak.. ! :)

p/s : dulu ko salu layan apa yg aku tanya ko..thanks! aku tak lupa sampai bila bila.. :) (Statement mcm artis jer..tak bole bla..haha)

Unknown berkata...

hahahaha .. .yeah! ..pubilsiti,ayat aku tongang langgang lr pulak.. hhehehe. .

ermm artis konon.. :p poodah! hahaha

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers