Cinta sejati gay sehingga ke perkahwinan,jijik!!

Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam 1malaysia..

Pasangan gay atau lebih saintifiknya homoseksual yang bermaksud "kecenderungan untuk menyukai sesuatu yang memiliki kesamaan" .. .lebih gemar kepada pasangan yang sesama jenis,yukkss sungguh menjijikkan! ... .NO Comeent! =_='



























nAK TermUntaH akU!


























Ketika ditemubual,aerol pelik btol,muka diaorang buat macam tak bersalah jew =_=' errrr


Soo,secara kesimpulannnya,patut ke menda macam ni terjadi ..hahahah! . .nasib baik kat malaysia ni takda lagi kes gay yang hingga ke jinjang pelamin.Kalau ada siapa nak pergi majlis dieorang err..tade otak lh... .islam adalah agama yg terpelihara! :) ..saya bangga menjadi islam :).. .

sambil-sambil tu aerol nak mempromot link yang memberi sumber ni http://www.pe-ta-nge.com/ (sebelum tu,aerol nak saran kan korang,bagi sesiapa yang takut pada darah atau kengerian jangan sesakali buka!) OKe! ..

1 ulasan:

nukilanaffiza... berkata...

eeeeyaarkk....ssss...

mcmne la diorang leh suka sama jenis nih..ini penyakit akhir zaman la nih...

kat Malaysia ni ada gak gak dan cuma blum digempur lagi secara besar2an...

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers