cara untuk elak dirogol, wajib baca kaum wanita!


Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.
Mangsa : “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku”Kawan Mangsa: ” ishh ngerinya…”


... ... ...

Mangsa: “Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ”Kawan Mangsa: “saspen nih”

Mangsa: “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku”Kawan Mangsa: “pastu ko buat aper supaya selamat?”
Mangsa:”Aku pun terus angkat kain aku…”Kawan Mangsa: “Hah?” dalam hati "biar betul budak ni"

Mangsa: “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…”Kawan Mangsa: “Lepas tu aper terjadi?”(tak sabar)

Mangsa: “Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…”Kawan Mangsa: …ohhhh.......

NOTE : mungkin ada betulnya bila ia kena pada masa yang sesuai

sumber

4 ulasan:

myra abdullah berkata...

hahaha.suspen jee.
=D

farz zull berkata...

haissh, zaman skarang memang macam2, takut btul, haih ni nak kena kahwin cepat2..ehh?? hehehe

Aerol Hafiezi berkata...

@myra abdullah

ehehehehe

Aerol Hafiezi berkata...

@farz zull

yg penting pandai jaga diri, jaga adab pergaulan.. ^^, kalau boleh, cari lh seseorang yg boleh dpercayai untuk melindungi kita (adik beradik or tunang or suami ke )

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers