Apa itu Flashmob?? Alert U all!

Hye!!




FLASHMOB..mungkin ade yg dh tau ade yg x faham ape itu flashmob kan.
Okay ni cikgu terangkan..Flashmob nie lebih kurang macam satu situasi di mana sekumpulan manusia melakukan persembahan secara spontan di sesuatu tempat tanpa diketahui oleh org sekeliling. Selepas habis buat persembahan mereka blah cmtu je.

Okay, paling menarik mungkin mereka dh b'latih dan mungkin juga spontan yg btol2 spontan kan. Kat Malaysia nie masih baru lagi, tapi kat luar negara dah berleluasa, dan mereka dah biasa kalau berlaku Flashmob di sekeliling mereka.

Apa yg best ttg flashmob nie..kite x perlukan artis pun utk buat persembahan. Mereka yg org biasa sendri buat persembahan. Siapa x kagum kan..berani tampil secara spontan depan org ramai..pastu blah cmtu jeee.HAHAH!

First flashmob berlaku di MANHATTAN pd tahun 2003 bulan May oleh BILL WASIK.   
Utk selanjutnya boleh KLIK SINI.
sumber

Insyallah, aerol nak cari geng ^^

1 ulasan:

Prineeszin Oxyiess berkata...

haha....dpt tau psl ni pown mse tgk kimora lee simmon pye cerite..

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers