Kenapa kawan itu tak penting bagi saya :')

assalamualaikum dan salam sejahtera.


Aerol rasa sejak menjak kebelakangan ini,semua visi dan misi yang aerol tetap kan macm dah berterabur dah :') ..tapi tak apa,rasa-rasanya masih belum terlambat bagi aerol untuk mengubah semua tu.. .harap-harap visi dan misi tu dapat dilaksanakan dengan teratur pada masa yang akan datang :) ..


Hari ni aerol nak sentuh sikit pasal kawan ni..bagi aerol,kawan ni memang tak penting dan tak berguna.. .yelaaa,kalau kita ada masalah kawan akan lari,kalau kita susah kawan akan megelakkan diri,kalau kita menanges kawan akan memperli kita :') ..rasa-rasa boleh tak diterima akal secara logiknya.. .?bagi aerol memang boleh..sebab dalam hidup aerol mulai hari ini dah tiada dah istilah kawan tu dalam hidup aerol ni.. :') ..tapi tapi.. .masih ada satu lagi yang amat beharga dan berguna yang masih aerol simpan-simpan.. .



Tak terkeliru ke korang :') ..hehehe. .secara jujurnya,bukan aerol tidak memerlukan itu semua,tetapi aerol akan cuba mengkaji sesuatu berdasarkan aerol..yupss.. .tiada istilah kawan lagi dalam hidup ni..hehe..tapi,sebagai sahabat itu adalah penting..sebab nya,dalam hadis dan segala solakan dan ceriteria lipur jarang sekali menyebut istilah kawan tu sebagai benda yang baik.... .tapi  tapi...sahabat tu.. :D alhamdullilah boleh diterima kerana bnyak perkara yang baik pada mksud nya :). .. .



okeyh,wasalam..sampai sini jeww posting ni :) ..


2 ulasan:

Razman Kamarudin berkata...

OK... sapalah aku~

Aerol Hafiezi berkata...

@Razman Kamarudin

kau bukan kawan aku..hehe kau en sahabat.. :D

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers