Cara-cara nak buat iklan atau gadget melayang.




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni aerol tak nak bercakap banyak,sebab cuma nak post entry tentang tutorial... .yelaah,ramai dah yang tanya apsal tutorial,aerol minta maaf sangat-sangat pada tutorial yang tidak dipost,aerol dilanda kesibukkan yang melampau. ..aerol harap tutorial ni amat berguna untuk korang :) ..


<style type="text/css">#gb{position:fixed;top:10px;z-index:+1000;}* html #gb{position:relative;}
.gbcontent{float:right;border:0px solid #A5BD51;background:#ffffff;padding:10px;}</style>
<script type="text/javascript">function showHideGB(){var gb = document.getElementById("gb");var w = gb.offsetWidth;gb.opened ? moveGB(0, 30-w) : moveGB(20-w, 0);gb.opened = !gb.opened;}function moveGB(x0, xf){var gb = document.getElementById("gb");var dx = Math.abs(x0-xf) > 10 ? 5 : 1;var dir = xf>x0 ? 1 : -1;var x = x0 + dx * dir;gb.style.top = x.toString() + "px";if(x0!=xf){setTimeout("moveGB("+x+", "+xf+")", 10);}}</script>
<div id="gb">
<div class="gbtab" onclick="showHideGB()"> </div>
<div class="gbcontent">
<div style="text-align:right"><a href="javascript:showHideGB()">.:[Close][Klik 2x]:.</a></div><center>

gantikan perkataan ini dengan code iklan/code gadget atau apa sahaja yang berfungsi

</center>
<script type="text/javascript">var gb = document.getElementById("gb");gb.style.center = (30-gb.offsetWidth).toString() + "px";</script></div>




.Pada tulisan yang bewarna merah itu,korang tukar jew dengan code html banner korang atau gadget korang okeyh ^^

4 ulasan:

shah lensachantix berkata...

owh bru taw thank bro...klau nk wat banner mcm kaw 2..cmne lak eak?

Aerol Hafiezi berkata...

@shah lensachantix

banner yg 5jam ni ke?

nelly berkata...

bagus lah blog ko ..kemajuan !!
:)

Aerol Hafiezi berkata...

@nelly

hehe..kau pun sama meyh~ :p

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers