Facebook bakal Update ke muka baharu "facebook timeline"

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


.Hadessssssss.. ..memang agak ramai lah yang mengeluh tentang pembaharuan terhadap facebook ni,mana tak nya menyakit mata, navbar dia tu akan ikut jeww kita bila kita scrool bar ke bawah.Ini telah menyempitkan lagi paparan di dekstop kita.



.Tak cukup dengan itu sajee,bila lihat di sebelah kanan sidebar terpapar juga satu minatang yang macam feed ni. .bila rakan2 kita mengkomen status kawan atau men'post status secara automatik dia akan terpapar di sidebar tu,dan akan sentiasa bergerak ke bawah.. .oleh itu,cuba korang bayangkan kalau korang ada 1000+ friend kat facebook ni,dan lihat lah sendiri betapa semaknya dan akan menambahkan lagi pelbagai kesan yang kurang menyenangkan contohnya bagi user yang internet dia lembab,komfom sakit hati punya nak tunggu loading dia dan akan menambahkan lagi sangkut2.  errrr aerol sendiri pun tak faham apa motif Mark Zuckerberg ni. ..dulu-dulu memang seronok jew pakai fb ni,tak semak,laju jeww loading..tapi sekarang? haishh.






.Okeyh cukuplah tu,tadi semasa sedang blogwalking ke blog otai2. ..terdapat pulak info baru yang menwa-warkan bahawa facebook akan mengupdate ke muka baharu.. .facebook terbaharu ni lebih dikenali sebagai facebook timeline =_=' ..yeaah bunyi dia seperti menyakitkan pengguna.. .tapi aerol tak berani lah nak cakap dengan lebih detail lagi,kunk takut tersalah fakta pulak. .apa pun,aerol ingin berkongsikan sedkiti bingkisan gambar facebook timeline yang bakal di keluarkan ini kepada korang :) .. .nikmati lah dengan tenang hehee.. .






Beginilah rupa home nanti.






Yang ini pula tak tahulah minatang ape entah~





Ini pula adalah video untuk demo dia "PENGENALAN"


.Nasib baik facebook ni percuma,kalau berbayar memang dah kene maki dah..amboi~ hehehe :p

4 ulasan:

Aida Azryn berkata...

pening dgn facebook baru ni. haha.. macam2 berubah. haish

Unknown berkata...

dah macam myspace pun ada...

Unknown berkata...

@Aida Azryn


ini dengar2 pun fb dah pasan video chat ... =_=

Unknown berkata...

@Fezz

tak lama gu jatuh lr fb ni~ opssss

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers