Contoh orang yang benar-benar mencintai anda.. .

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. .


lama kan aerol dah tak update entry,tapi kali ni aerol nak berkongsi dengan korang satu artikel yang benar-benar membuatkan aerol ingin mengupdate blog yang kian menyepi ni ^^. .. artikel kali ni adalah berkaitan dengan orang yang benar-benar mencintai korang,oleh tu,korang kaji dan selidiklah sendiri,adakah sidia seperti ini :).. .jadi..janganlah mensia-siakan dia.. .













1.Kali terakhir bertemu kamu sedang sakit,beberapa hari kemudian dia akan mengirim SMS dan menannyakan keadaanmu kerana dia risau akan kamu.


2.kalau kamu beritahu padanya kamu akan menghadapi ujian dia akan menanyakan bila ujian itu dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS ''good luck'' untuk memberikan semangat kepada kamu.


3.Sidia akan belajar menyukai lagu-lagu kesukaanmu,bahkan mungkin meminjam CD atau kaset kamu, kerana dia ingin tahu apa kesukaanmu.Baginya kesukaanmu adalah kesukaannya juga.


4.Orang yang mencitai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu adalah sesuatu yang biasa,tetapi itu adalah suatu barang yang istimewa buat dia.


5.Orang yang mencintai kamu bertindak lebih dari saudara daripada seperti seorang kekasih.


6.Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat denganmu dan ingin menghabiskan hari-harinya bersama kamu.


7.Jika kamu kena berpindah ke tempat lain,dia akan memberikan nasihat supaya kamu sentiasa berwaspada dengan keadaan sekeliling yang mungkin akan membawa pengaruh buruk bagimu.


8.Ketika orang yang mencintai kamu sedang merindukanmu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu merasa rimas atau gila dan kamu memberitahunya tindakannya membuatkan kamu terganggu dia akan meminta maaf dan tidak akan mengulanginya lagi.


9.Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang pelik seperti menelefonmu banyak kali dalam sehari,atau membangun kamu ditengah malam untuk mengirim SMS atau menelefonmu kerana saat itu dia sedang memikirkanmu.


10.Jika kamu memintanya untuk mengajar kamu sesuatu,dia akan mengajar kamu dengan sabar walaupun kamu mugkin orang yang paling bodoh di dunia!.


11.Ketika kamu melihat telefon bimbitnya, namau menghiasi sebahagian besar 'inbox'nya dan dia masih menyimpan mesej kamu walaupun pesanan itu sudah kamu kirim sejak berbulan-bulan bahkan bertahun-tahun yang lalu.


12.Jika kamu menolaknya suatu hari nanti,dia akan menyedarinya dan melarikan diri daripada kehidupanmu,walaupun waktu itu hatinya terluka.





Adakah orang yang berada disisimu sekarang melakukannya dengan cara-cara seperti di atas? kalau ada, jangan mensia-siakan insan tersebut, kerana kamu akan menyesal kerana insan yang sebegini hanya akan datang sekali alam seumur hidup.Oleh otu, hargailah dia sebaiknya..

6 ulasan:

Ain Farahah berkata...

nice entry....tapikan..cane lak nak taw kalo laki tu ego sgt ek????

nenEk SyAnie berkata...

(^_^) betul ke nie..
wah..!!
hati nenek berbunge2 nie...
hehehe

farah adila berkata...

Nice info...
sikit2la ada...

Aerol Hafiezi berkata...

@nenEk SyAnie

amboi2 ..huhuu

Aerol Hafiezi berkata...

@Ain Farahah

mamti2 lh aerol cari :)

Aerol Hafiezi berkata...

@farah adila

:D .. .congrats kak~

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers