tak tahu lah,bala apa yang akan diberitahu.


Actually,aerol tengah risau apakah yang ingin diberitahu dia nanti. . ..*baiklah,susah lah nak lepas emo dengan mengelar diri dengan panggilan nama. ..aerol guna 'aku' k ..

.aku pun tak tahu apa yang ingin diberitahu oleh dia,dia bagi alert tadi. ..dia kata. ..


papa,mama nak bagi tahu something ni,
,hope papa tak jeles or marah,
takowt nak beritahu..


.lebih kurang macam itu lah ayat nye,aku sendiri pun tak berapa pasti sebab fon aku tengan charge sekarang.. .apa pun,aku tengah dalam igaun dalam menunggu tepat pukul 10pm nanti.. .tak tahu lah apa yang dia nak beritau apa dekat aku. . .tak kan pasal ada budak2 form1 yang melempar2 kan senyuman tu dia dapat tahu ,,kalau dia tahu pun aku boleh jelas kan.. .aku pun tak kenal budak form1 tu. .dan aku pun tak pernah sesekali menegur budak tu.. .tiada2 apa2 bentuk hubungan dan apa2 ikatan mahupun sebagai kawan.. . ouhh n0 men,sorry lah! .. .adik2 tu!


.dengan harapan yang besar,aku berharap malam ni aku mampu menahan sebak,tak kira lah dari segi apa pun... .apa yang aku nak beritau,text yang dia kasi tu memang betul2 membuat kan aku berasa sungguh takut dan celaru.. .sebab pelbagai persoalan yang berada di gawang minda aku waktu ni.. .



0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers