Contest''call me like a gorgeous''

 Oke u all,jum serbu contest nih,,huhu sje tnjuk gempak,lgy own aerol mne pena serta2 contest ni,,soo harini aerol nk cuba sendiri..mne taw tuah badan..hahahha..oke lau nk joint,Click bawah ni tol2.. dan ikut jew syarat2 cik pipi pau panas.


     ---------------------------------------------------------------------------------------------------
 Aerol Nak cUba gamBar ni Dengan naMa reAl aerol. hahah



Ibu saya menamakan saya aerol kerana melahirkan saya diatas aeroplane,ketika itu sedang detik cemas melahirkan saya,ibu saya ternampak aerosol berguling2 di lantai.. .maka terbentuk lar nama saya dengan gabungan AEROPLANE+AEROSOL= MOHD AEROL ...SIMPLE DAN RINGKAS




Saya tag:
Ayda suka pink
wan dakwah
 kisah anak ramli
vampire freakk II

2 ulasan:

INCHIK PIPI PAU PANAS berkata...

thnks 4 join da contest!

Unknown berkata...

welcome...huhu
lau ada contest gy ckp lrr..~

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers