Aerol Amiera story part1

Alhamdullilah,,,aku sangat bersyukur kali ni,setelah pelbagai dugaan aku tempuh dengan hati yang terbuka,,akhirnya jumpa juga jalan penyelesaian yang tidak terbahagi.....


sbenanya hubungan aku dengan dia memg tiada konflik atau salahfaham,dia merupkan kebahagian aku didunia,setiap ary aku sentiasa menunggu pesanan dan guraun dia,,tak kisah lrr mase tu aku bz atau tidak... .masa bukan penghalang bagi aku memiliki dia..aku sanggup tunggu masa yg sangt lama untk dia.. .bagi aku,dia lebih indah daripda bidadari dari syurga :) ...thNk to Allah kerana menemukan Cinta tulus aku kepadanya,tanpa izin Allah mungkin tidak sesekali aku jumpa cinta yang sempurna.. .

Aku berasa sangat bersyukur dan lega yang tidak ternilai-nilai kat dye.. .Akhirnya aku berterus terang pada dye ape yang menimbulkan kesangsian hidup aku.. .korang nampakkan gambar kat atas tu tulis ape? ;)harap pembaca faham yea.... sejak kebelakangan nh aku bukan ada nait nak berlaku curang terhadap dye..tetapi perkara ni berlaku secara tidak sengaja,,nak tak nak aku akan ceritakan semua  pengalaman aku gan si dye ,, ,pernah tak korang memiliki adik angkt?msti pernahkan,walaupun pun ditawarkan atau korang sendiri yang menawarkan si dia menjadi adk angkat.,walaupun adk beradik kat umah uh dah melambak-lambak, :) ,tapi adk angkt aku yang sorang ni ada menimbulkkan bnyak persoalan terhadap aku, ,pada mula asalnya aku kenal dye sorang yg jenis rock,baik dan pelbagai sifat terpuji..sejak menjak lme berhubung dengan adk nh  dye agk ada perubahan sedikit.. .Dye mula beromantik2,suka puji memuji,kikis duit (aku tak kesa lrr lau ada duit aku blanja,tpi kena lrr pikir keadaan org kat cni),yang paling aku terkejut dye pelawa aku seks!!.Dalam fikiran aku terus terlintas wajah kekasih aku,dengan gambaran yang sayu serta cahaya yg gemerlap...Tanpa melengah,seperti ada suara yang menimbulkan bnyak persoalan dibibir aku,sanggup ke aku berlaku curang pada dye?sanggup ke aku lihat dye bersedih?sanggup ke aku tingglkan dia?sanggup ke aku sembunyikan kesilapan aku pada dia?Bagaimana hidup aku tanpa dia selepas ni?.apakah tindakakn yang wajar aku lakukan? .Tanpa berlengah aku mengatakan pada diri "aku ingin terus bersetia pada dia!!".."curang tidak sesekali!!"..alhamdullilah akhirnya aku tidak terpengaruh dengan kata2 adk angkt aku,,dapat juga aku berfikiran waras dalam masa yang membuntukan itu,,,bukan aku nk burukan adk angkt aku pada korang,tetapi korang anggap lh cerita dan luahan aku ni sebagai pengajaran.. aku akan anggp dia sebagai adk angt sahaja,mungkin satu masa aku memberikan nasihat dan bimbingan yg wajar yg berbentuk kata2 pada nya supaya dia dapat dibentuk menjadi seorang manusia yg berlandaskan prinsip kehidupan  dunia,insyallah... .


 Korang nampakkan gambar diatas?, ;) ini cuma perumpaan sahaja,,kat gambar ni ape yang boleh kita nilai?tentu sebuah kisah cinta bukan..sudah semestinya tidak menimbulkan persoalan kedukaan.. :) ..kalau korang nak tahu,aku sentisa mahu berdampingi si dia yang aku sayang.. .Mahu juga hari2 aku melihat dye tersenyum manis kegembiraan, ;) ..Mahu juga aku menconteng seluruh muka bumi dengan perkataa "nur amiera milik aerol".. .mahu juga aku menceriakan si dia dengan segala keindahan...tetapi tidak pula aku mampu mengubah dunia dengan cinta aku... :( sesungguh nya perkataan cintan hanya berlaku kepada individu sahaja..
harap2 amiera terima cinta aerol <3... .


Kalau korang nak taw,aku nk sangt berkongsi perasaan dengan dye.kalau dye sedih.aku nk sngat pujuk dye.kalau dye bosan nak sangat aku meluangkan masa dengan dia..dan bnyak lgy perkara yg inign aku selami bersama dengan dia....mcm gambar kat atas uh..huhuhu betol2 dye take care pasangan nyeww.SWEET..;)teringin juga aku..ceh3 ;p


 Aku sangat teruja dengan gambar diatas nh..mungkin gambar ni bnyak menunjukkan persamaan aku terhadap si dia.. .gambar ni bnyak memberi inspirasi yang mendalam,, ,kalau aku terasa rindu kat si dia,mungkin aku tersebut2 nama dye dalam diam2 ;),,sesekali,aku imbas semula mesej yang dia hantar kat aku..tak jemu2 aku baca,sebaliknya aku tersenyum lebar sampai ke telinga ;) hehehe..kalau boleh aku tak nak  berjauhan dengan si dia,naseb baik mkcik aku menawarkan aku duduk kedai dia bila aku bekerja,aku tak sanggup duduk bersebelahan kamgpung s@%$L (bagi menjaga nma baik kg tu,aku takkan beritahu)..hampir 3tahun aku tinggal kat ilp nh.. .

ooh tidak!,gambar ni terlalu panas utk disiarkan ;)..hehehehe,takpew2 cuma intro sahaja,mungkin sejarah hitam takkan berulang lagi,tu lrr yg selalu aku ungkkapkan apabila aku teringat satu peristiwa yang membawa kesesalan sebelum aku ada hubungan bersama nur amiera,cerita ni sudah berlanjut selama setahun(2009) dan cerita ni juga sudah aku ceritakan kepada si dia,alhamdullilah dia sangat memahami aku setelah aku ceritakan segala sejarah hitam aku.. .Tapi sumpah aku tak pernah lakukan aksi merbahaya mcm gmbar tu kat amiera!papew own tunggu kawen.. ceh3!.. ;p insyallah..


waaaaaaaaa!!!sedap nyeww donut tu!!hehehhe maaf yeaa..itu bukan donut,cbe kite perhatikan betul2 gambar tu.. .maybe macam lempeng~ (ape tu)ceh3 buad tak taw luk :p..lau nk taw gambar tu adalah sekeping biskut,tapi dye berlubang pulak hehhehe.. ape yang aku nk maksudkan gambar mempunyai kaitan dengan hubungan aku gan si dia... .kami saling memerlukan sesama,,kami tak rela dipisahkan,kalau boleh aku nk sangat berkongsi hati dengan dia..hehehe. .mcm biskut tu juga,dia tak boleh berpisah walaupun sudah ditebuk,tapi dye tetap nak bersama... .lapar nyeww aku tngok gmbo biskut tuh..hehehe




Jarak??ape maksud aku sebenarnya?mesti korang tertanya2 ape yang aku sampaikan,bukan faktor aku berjauhan dengan si dia,tempat aku dengan si dia tidak lrr jauh mane, lebih kurang 10km saje dari sini..tpi ape yang aku nk sampaikan adalah faktor umur kami berdua..dia teramat muda berbanding aku..tetapi dari segi pemikirannya dia lebih matang dari umurnya..aku tak pernah menyesal memiliki dia,aku tidak segan silu jika ada sesiapa yang menyayakan umur dia.bagi aku dia sangat unik dan jauh berbeza dari perempuan yg pernah aku kenal sebelumnya..kalau korang nak tau,jarak umo aku dengan si dia 5 tahun jauhnyaa..tapi aku tak kesa pown,bagi aku normal saja.mungkin kat dunia ni ada lagi hebat dari aku..;p


Rasa-rasa,sampi sini jeww larr posting ni...harap2 korang enjoy bile membaca posting nh,lgy pun aku sudah bnyak menerima komen tentang posting aku,sebelum ni kan aku cuma posting tutorial saja ,hari ni bru aku buat posting tentang cerita..maaf yea yg menegur aku hari itu,harap2 korang jangan segan nk tegur aku,kalau nmpak silap cakap jeww.. ;p.hehehehehhe
papew own terima kasih..

7 ulasan:

RiaNbow berkata...

alhamdullilah siap juga posting nh..

ayien berkata...

that is so sweet..
kalau la semue lelaki berfikiran n menghargai seorang perempuan macam u,memang bahagia la hidupkan..
semoga relation korang kekal ok..
insyaallah :)

RiaNbow berkata...

terimakaish ayein...huhuhu

CuTeZsiNgLe berkata...

sedeynyerw post niew..huhu

RiaNbow berkata...

huhuhu yekew..ehe
tengkiu ;P

Aw@D berkata...

Camni Baru Ar Best Rol...
Tapi Aku X Sangka Ko Jiwang Siao....
Haha....

RiaNbow berkata...

:P
amek nh..kau yg nk sngand taw en crita aku..huhu

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers