Konsert maksiat Greyson chance

Greyson Chance, satu lagi nama yang telah mendapat tempat di Malaysia, terutamanya gadis-gadis gedik. Tambahan pula, budak ini baru sahaja membuat konsert maksiat di negara Malaysia yang sekular ini. Gadis-gadis gedik ini tampak begitu gumbira dengan kehadiran seorang lagi mat jambu selepas kewujudan Justin Bieber di dunia yang sementara ini.

Greyson Chance dikatakan pesaing terdekat Justin Bieber yang digilai ramai gadis gedik. Namanya diseru-seru di mana-mana. Gadis-gadis gedik rela beratur panjang untuk mendapatkan tiket konsert maksiatnya walaupun memungkinkan mereka berlapar siang-malam-pagi-petang untuk membeli tiker super mahal itu. Berpelukan dengan mat jambu ini juga menjadi satu kebanggaan bagi mereka.


Apa pun, inilah satu lagi fenomena bodoh yang melanda dunia Islam selepas fenomena Bieber Fever yang telah dikuasai mat jambu kafir Justin Bieber. Belum pun berakhir fenomena Bieber Fever, satu lagi fenomena bebal melanda nak mencucuk-cucuk pemikiran umat Islam, lebih-lebih lagi gadis-gadis gedik yang barangkali suka memuncungkan bibir mereka.

Inilah jarum-jarum halus yang sedang menerobos ke dalam hati dan sanubari umat Islam. Mereka menjadikan artis sebagai medium perantara kerana mereka tahu artis mempunyai aura dan gelombang yang meluas dalam memanipulasikan pemikiran manusia. Kerja mereka juga dimudahkan oleh pemerintah muslim sekular dengan memberikan lesen kepada si kafir ini membuat maksiat. Asalkan ada lesen, semuanya halal.

Apa yang menjengkelkan, mereka ini lebih suka mengenal artis daripada mengenal Nabi Muhammad SAW dan para ulamak. Sanggup membeli baju yang terpampang muka Greyson Chance tu besar-besar. Ya, mungkin mereka lebih suka nak kenal artis-artis seperti Greyson Chance dan Justin Bieber kerana mereka inilah yang akan memberi syafaat di akhirat.

Inilah satu lagi fenomena bodoh yang baru sahaja melanda negara. Nampak sangat rakyat Malaysia ni terlalu kebulur hiburan. Hmmmm.... Pelik? Tak payah rasa pelik! Butthurt?


4 ulasan:

Kak H berkata...

suka suka sukaaaaaa!

share ye :D

Tanpa Nama berkata...

budak2 remaja gurlz yang dok suka sangat.makin menjadi2.amboi3

tirahzairi berkata...

over dose punya hiburan kn skrng...huhu

Tanpa Nama berkata...

suka juga :)

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers