Review blog contest "semudah 123"

Assalamualaikum salam sejahtera dan salam 1malaysia.

.Huh!.korang rasa dah berapa lama aerol tak update blog ni? >_< memang annoying gila lah bila keadaan macam dah ni,mesti korang tertanya-tanya diamana aerol menghilang.. .

.Okeyh,actually aerol ada masalah dengan connection internet,wat masa ni internet kat sini memg lah lembab nak mamp~ ^^ dan baru sekarang lah internet dapat beroperasi dengan keadaan baik.. biasa lah,internet free lah kata kan :) .

.walau Apa-apa pun aerol akan terus berblogging tanpa menoleh keadaan dibelakang.. .Dan aerol berharap korang semua akan kembali menyokong aerol. ..insyallah aerol akan menyokong korang semula nanti.

.Baik lah,aerol akan me'review 5blog untuk contest yang telah aerol janjikan masa tu.. .aerol harap,aerol tidak akan memberi sebarang tentangan dari mana-mana pihak ^^ .. .dan tahniah pada pemenang yang telah mendapatkan hadiah masing-masing,aerol harap pemenang nombor satu dapat menghubungi aerol dengan segera untuk mendapatkan hadiah tu,aerol akan memberi tempoh masa 3hari mulai dari sekarang. okey ^^




Aerol paling suka dengan header izzaty,sungguh meriah,berwarna-warni dan ceria..bgtau,izzaty mempunyai daya kreativiti yang tinggi ^^ .






Aerol pun tertarik juga dengan blog idayu ayu ni even menggunakan template dari web site lain ^^,apa pun semua gadget yang di letak amat teratur.. .boleh diketegorikan sebagai blog terkemas..hehehe






okeyh,aerol nak beri komen sedikit lah pada blog aida ni,kalau aida pasang header,aerol rasa blog aida ni akan tampak lebih menarik.. ^^ cheerr



hehehe,Aerol dah takde komen apa-apa dah dengan blog bella ni. .memg semart. ..mybe blog aerol kalah kowt :p ...
dan aerol nak tunjukkan sikit apa yang bella cakap tentang aerol.
hai Aerol . nama saya bellonBELLON. kenapa bellon jangan tanya ha. saya nak tanya awek cun kat header awak tu awek awak ke ? melepassss ~ haha. okay jangan menggatal :D
si aerol ni buat contest kau tau. katanya semudah 123. abc. alif ba ta. HAHA. kau nak tau mudah ke tak kau cekidautt SINI na . sebab mudah la aku join. jom la join ramai ramai na. 
encik penganjur kata kita hanya perlu copy paste je ape yang dia tulis. so here ~ AEROL KATA:
Haha,kalau bella nak tahu siapa perempuan yang berada di header tu,bella pergi lah blog dia sendiri :p ..dan tanya sendiri pada dia (click)







Hohoho ..Bila aerol masuk jeww page ni,agak terpegun jugak lah.aerol pun tak sangka jugak blog yang top2 joint contest dari aerol ni ^^ .. .soo terjah jom kat blog ni.

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers