10 PERKARA yang perlu anda tahu tentang LELAKI

1. Bila awak cakap dengan lembut, saya tak mampumengelak dari memberikan perhatian.


2. Kadangkala awak perlu katakan “tidak” kepada saya. Bukanlah selalu, tetapi ini akan mengingatkan kepada saya bahawa awak ni seorang yang “mahal dan berharga”.


3. Tolonglah jangan tanya saya bagaimana rupaawak, kecuali bila awak benar-benar akan percaya jawapan saya nanti.


4. Bila awak rasa suka dan bahagia bersama saya, saya akan rasa lebih banyak lagi ingin membahagiakan awak.


5. Kalau saya rasa tidak dapat membuatkan awak suka dan bahagia, saya rasa seolah-olah bukan lelaki sebenar dan sejati.


6. Saya harap sangat awak dah bersiap dan bersedia bila saya tiba untuk menjemput awak.


7. Saya takut sekiranya saya membenarkan wanita berada di dalam hati saya, kemungkinan dia akan mengambil kesempatan.


8. Mungkin awak arif tentang fesyen, tetapi saya sangat berharap awak berpakaian untuk mengambil hati saya, bukan untuk menunjuk kepada wanita lain.


9. Kalau saya bercakap tentang golf dan awak nampaknya macam “boring” jer, kan elok kalau awak cuba ingat pada setiap masa awak bercakap, saya sentiasa mendengar dan beri perhatian tentang perkara yang penting pada awak.


10. Kalau awak sendiri tak percaya yang awak ni cantik, awak takkan percaya bila saya cakap perkara yang sama, tak kiralah berapa banyak pun saya katakan.



-sumber-

Korang,click url bawah ni sekali yea ^^ nak buat kahwin <3 .. hehehe 


olympus-contest-2011




...

8 ulasan:

AkuTracy berkata...

best ! =)

azah87 berkata...

nice entry...camtu upanye erk.. :)

anys berkata...

phewww menarik :)

Tanpa Nama berkata...

ko nak kawin ke rol? haha.. ~emi ganu

Aerol Hafiezi berkata...

@AkuTracy

thanks ^^

Aerol Hafiezi berkata...

@azah87

huhuhu ^^

Aerol Hafiezi berkata...

@anys

nak copy, copy lr .. aerol tak kesah

Aerol Hafiezi berkata...

@Tanpa Nama

eyh kau ni emy! hahaha ..aku nk sharing2 jew lr :D

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers