Review Dan Menang Samsung Galaxy Note


  
 Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hye reader, hari ni aerol nak perkenalkan contest terbaru daripada http://www.faceboutique.com.my/ ,contest ni menwarkan hadiah yang boleh dikatakan superb lh berdasarkan hadiah yang ditawarkan dari pihak penganjur. syarat untuk joint contest ni mudah jew, korang perlu m'review atau memberi pandangan terhadap laman-laman penganjur atau pun seperti yang disarankan oleh penganjur :

:: TIPS MENULIS ARTIKEL/POST DI BLOG ::
- ceritakan pengalaman membeli di faceboutique.com.my (jika ada)
- pendapat dan pandangan tentang laman faceboutique.com.my
- kelebihan web e-commerce
- dapatkan maklumat dan berhubung terus dengan Admin faceboutique.com.my

so,dekat sini kita sudah jumpa pendekatannya, mudahkan, kita tak perlulah bersusah payah memerah otak hingga tersekat-sekat mencari idea apa yang nak kita bubuh, kalau aerol, ikut jew apa yg penganjur nk, tapi tapi aerol tak pernah ada pengalaman membeli di boutique tu haha, so aerol akan pilih tips menulis artikel yang nombor 2. :D

Pandangan terhadap laman faceboutique.com.my

klik ke pautan dahulu
Berdasarkan aerol, laman boutique cukup simple dan tidak membebankan load page, ini akan memberi kemudahan kepada pengguna-pengguna lain untuk melayari laman tersebut ,tambahan pula bagi pengguna internet yang slow. Mana tak nya, kita sebagai penjual harus bijak memikirkan keadah dimana datangnya pembeli kita, kita juga perlu melakukan sedikit selidikan kepada pembeli kita, kita tak boleh hanya merujuk kepada pembeli di bandar kerana penduduk pendalaman juga mampu memberi keuntungan kepada kita right.. :D ini lah yang dinamakan strategi,strategi perniagaan.

Tapi satu jew, aerol cadangkan pihak faceboutique.com.my perlu menambah sedikit pembaikkan, iaitu penambahan header, sebab header tu menunjukkan ciri identiti kita, kalau pengguna masuk secara langsung ke laman web kita, benda yang first yang akan mereka nampak adalah header, dengan ada nya header aerol rasa memang sudah cukup mantap dan melambangkan identiti boutique tersendiri.

Latar belakang, aerol rasa latar belakang mungkin sudah sesuai kerana warna post body laman boutique  berwarna putih,sebab warna putih ni kalau kita bubuh dengan warna apa pun dia memang tetap match,warna putih ni bolehlah daikatakan penawar pewarna-pewarna hehehe, tetapi, warna latar belakang tu nampak gelap dan suram ini akan menggubah mood pelayar laman itu, aerol rasa warna latar belakang laman boutique itu perlu diubah ke warna yang lebih berseri atau warna yang mampu menimbulkan mood rasa ceria kepada pengguna. Apabila menggunakan latar belakang yang menyerlah pengguna tidak akan rasa bosan,sunyi dan suram semasa melayari laman boutique berkenaan,kerana secara Amnya pembeli barangan online tegar adalah dari golongan orang  muda, mereka cenderung kepada sesuatu yang menarik contohnya seperti tadi yang aerol sarankan  "penggunaan warna latar belakang yang lebih ceria" ini akan membuatkan pengguna tertarik dengan laman boutique hingga melayari laman boutique ini beberapa kali. Walaupun ada diantara hanya sekadar cuci mata sahaja, hehe

aerol rasa hari ni hanya setakat ini sahaja, nanti aerol free aerol akan tambah lagi review untuk contest ni.


Hadiah
Tempat Pertama : Sebuah Samsung Galaxy Note bernilai RM1,900 Sumbangan Faceboutique.com.my
Tempat Kedua : RM200 sumbangan AzwanAnuar.com
Tempat Ketiga : Rm100 sumbangan hairlosstreatment-tips.com
:: TEMPOH PERADUAN ::
Bermula dari 12 Julai 2012 hingga 12 Sept 2012

Korang suka? so apa lagi.. tekan sini untuk joint


(Penganjur : AzwanAnuar.com | Penaja Utama : faceboutique.com.my | Penaja Bersama : hairlosstreatment-tips.com )

3 ulasan:

azwan berkata...

Assalam.
terima kasih kerana menyertai contest ini. padangan dan idea anda akan memperbaiki lagi faceboutique.
terima kasih banyak-banyak

ikaa berkata...

sangat menarik :)

http://bakul2011.blogspot.com/2012/07/aku-kau-dan-dia-full-movie-2012.html

wandisini berkata...

salam aerol.
tahniah, anda pemenang untuk contest ini. sila reply email saya. terima kasih

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers