Projek selepas exam

Assalamualaikum dan salam sejahtera, HOHO
=,= , actual nk cerita tentang montage untuk sekolah tu, haiiishh mcm2 ouh kene buat lepas ni, lepas satu , satu lagi datang.. memg agak berat hati nak menerima kerja seperti ini mana tak nya tidur lewat 3,4 pagi nk menyiapkan video tu,

untuk video yg kemasukkan ketingkatan 6 bawah tu aerol tak dapat buat, hope AJK MPPU dapat uruskan semuanya, aerol memg dah tak ada masa lagi nk menghadap komputer lama2 , sebab nak kene cari sumber baru bagi projek video sekolah yg ke-dua..  kali ni rasa nya aerol menghadapi dugaan yang paling mencabar dari pengetua, pengetua nk standard video tu mcm film making yg penuh dengan maklumat secara tepat dan terperinci. . ini bertujuan video tu nanti akan dihantar ke PPD tak silap, entah lh.. . katanya lagi, setiap video yg dihantar dari sekolah lain akan dinilai dan akan diberi penganugerahan :D , im so glad with that beb! .. hope projek kali akan berjalan dengan lancar. ..

tak lupa juga pada team2 yg joint untuk video kali ni, setakat ni aerol hanya ada 2org sukarelawan melibatkan diri dalam penyiapan video kali ni, dan disertai cikgu zacky seorang yg paling superb! bagi aerol :D. . kalu sekali anda melihat koleksi video dari beliau pasti anda akan kagum,teruja, dan menilai sesuatu yg baik untuknya..

oke sekian sahaja dari aerol@

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers