Mengerah tenaga untuk entry terakhir.

 harapan



Assalamualaikum dan salam sejahtera

First sekali tak nak lah buat entry nangis2 ;) . hehhe sebab tak ada yg sedihnya pun buddy, nak bagi tahu lh ni, sejak menjak ni pasti korang akan perasan pada setip entry yang aerol terbitkan, kbnyakkan entry post tu adalah dari sumber blogger lain, tpi aerol tak lupa akn meletakkan sumber (pautan) supaya korang tak akn terkeliru dari mana sumber utama posting itu..

Pagi ni ,hurmm pagi juga lh ni kn 2:30am, hehe sunyi jeww kat sini, aerol nak beritahu, mungkin tak lama lagi aerol dah tak berblogging macam sebelum2 ni lagi dah ;))) yupp, tpi korang perasan tak tajuk entry posting ni? haaaa mesti korang terkeliru right, hehehe maksud yang kali terkhir tu mungkin ada betulnya mungkin ada tidaknyaa, sebab hati manusia ni cepat berubah2, dah dah mcm2 aerol tengok rakan2 aerol yg lain, hari ni ckp lain esok cakap lain. haha apa2 jew lahh, itu hak mereka :) ..*stop2 merepek dah..

MENGERAH TENAGA? maksud aerol bagi mengerah tenaga tu aerol akan sedaya upaya menyiapkan lagi beberapa posting yang berkatian dengan tutorial blog, tutorial kali ni akan tampak lebih jelas sebab aerol rasa aerol akan memasukkan sekali video klipx2 untuk tutorial  ni.. video tu aerol akan buat dalam beberapa siri dengan tajuk yang tak lari dari konsepnya [cara menghiasi laman blog] *mungkin tajuk ini ,platform video yg aerol akn gunakan adalah dari youtube.com sebab yb lebih mudah berbanding dgn laman2 lain.

lepas jew tamat siri2 tutorial tu, aerol akan cuba sedaya mengawal nafsu stop berblogging buat jangka waktu yang lama ;) .. . sedih juga memkirkan menda sebegini, tpi apa kn daya, bnyak lagi perkara yang aerol kene buat pada tahun ni.. kita berjumpa pada posting siri pertama yang selanjutnya yeaa :) support me?

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers