OpsIsrael:Penggodam malaysia dan indonesia berdamai (PERANGI ISRAEL)



Salam sejahtera semua , kebiasaan KH akan menulis artikel tentang laman yang digodam ( hacked ) atau berkenaan IT , tetapi kali ini KH menerima beberapa sokongan untuk menulis tentang pendamaian.

Pendamaian kali ini diantara Hackers Indonesia dan juga Malaysia yang sering kali dikaitkan dengan perang siber ( cyber war ) , Walaupun pendamaian sering kali diadakan namun masih ada individu yang cuba memutuskan hubungan persaudaraan negara sesama Islam ini. Kali ini KH dengan rasa bersemangat ingin memperkukuhkan pendamaian ini dengan mengumumkan #operasi yang diberi nama OpsIsraeL yang mana menyeru semua penggodam yang beragama Islam untuk melakukan pentest / godaman keatas laman berdomain .il .

Pengumuman ini tidak bermaksud KH menggalakkan aktiviti godaman ( hacktivism ) , namun sebagai penyelesaian pencerobohan laman negara Indonesia dan Malaysia yang berkesudahan dengan pergaduhan , maki memaki , caci mencaci yang sememangnya merugikan ilmu yang ada serta mencerminkan sikap penganut agama Islam yang kita semua cintai ini.

 Cara menyertai #OpsIsraeL

1 - Pentest / deface ( defacement perlu letak perkataan OpsIsraeL )
2 - notify @ zone-h ( notifier = OpsIsraeL )
3 - Contoh : http://zone-h.org/mirror/id/15544403 



Baca selanjutnya,dan lihat sendiri senarai laman web yang berdomain .il (israel) Click



0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers