Maaf untuk Anda

Assalamualaikum dan salam sejahtera, hi korang ;D , *sungguh sentap kan, tapi ini lah hakikatnya kehidupan... Hati fikiran manusia akan sentiasa berubah-ubah sepanjang hari yang dilalui .. macam aerol lah,see jari jemari telah kembali menari diatas keyboard ;)..

sebelum2 ni aerol memg ada menulis sebuah artikel tentang aerol nak stop dari berblogging kerana sibuk dengan dugaan2 harian, yelaa tahun da nk stpm right, memg kene struggle lh, ;) stpm ni memg serius bukan alang kepalang dan calang2 peperiksaan, ramai yang sudah akuii tentang kepayahannya peperiksaan stpm ini, dah macam klausa di setiap minda2 yang mengetahui betapa susahnya stpm ni. hehehe anyway itu bukan lh sebagai penghalang untuk kita melanjutkan pelajaran, sekurang2nya stpm ni pun banyak juga kelebihannya daripada kelemahannya, yang penting kita perlu berusaha,tabah,tekad dan sentiasa tidak alpa ;) ..

okeh!, berdasarkan tajuk posting aerol tadi tu, hehe.. actually aerol nak minta maaf sangat2 pada korang. . lagi2 pada mereka yang meletakkan credit banner untuk aerol tu ;) contoh korang boleh rujuk pada halaman INI. kelihatan dalam komen di entry tersebut banyak juga orang yang telah meletakkan banner aerol, aerol rasa serba salah sangat2 sebab tak dapat buat ;) atas permintaan blogger lain2 tu. .disebabkan aerol dah lama sangat tak on blog..





So, lepas ni.. aerol memg dah tak buat lagi dah tentag header percuma tu ;).. tak sangka pula memg dapat sambutan diatas apa yang buat pada entry banner tu. . so lepas ni, aerol nak cari orang2 yang dah meletakkan banner tu, aerol nak minta mereka remove banner tu ;D .. itu sajaa..

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers