berita buruk berita boek


salam u all...alahai!~~ cumel beno ank beruk tu,mcm ank mat salleh ngeh3...ehem3~ rase2 da dua ary aku tak update blogger ni (mcm x bise luk) kebiasaan aku nk update blogger ni tunggu rumah line clear haha...bru semangat :D....hah, ary ni cam bise lrr update blogger fham2 lrr line clear (jgn pikiQ laen Oke) ngeh2,nink cite skit tentang bad story and good story ceh3 (pandai nk jd mat saleh celup luk) uke2 cukup2 mengarut tu...pagi tadi cam bise g skolah menyakitkan etu,memandangkan ary ni takde paper (kire ary btuah lr) so0 sunyi lrr guk kelas tu,ckgu2 pown bat tak dek jew nk blaja tpi ary ni laen ckit hehehe cikgu english ajar kteorg cara nk pasang mozaik rumah ceh3 mcm taw2 jew kejaya dak2 ni (ukn aku key) cpe lrr nk jd pekeja buruh tu aku own tak sanggup lorh,kunk semput3 bangla pluk susa...(merepek2).ckgu english tu memg boek aty,ckgu tu siap tawar menawar gan budak ni pasang mozaik kat uma dy (mcm pekeja nepal da..) gaji aku tak taw lrr.tpi membe aku dua ekor ni memg sempoi twos nk jd pasaran buruh pewh~!!! aku respect gle arh..sebb dua2 eko mamat tu pendek2 blaka tpi rajin nk mampos lg pun dyorg ank bangla (fitnah2) ngeh2 no lrr aku tak taw dy ank cpe,ank jawa lrr bise yg rajen2 ni..kekekeke...


aha!,ampun2 tadi cuma intro sje lom msok lg crita2 nye..hurm mule3 aku cite bad story lrr tpi tak babitkan aku pown jus nk cite jew cbuk pcal kain org jew ngeh3.(do u marry me) ape mepek lrr..hurm aku pown tak taw lrr pluk mase sabtu 21/8/2010 gitu lrr kowt dlm kol 12 mlm, ini bukan nk cite mlm keliwon (hah Pe tu,aku pown tak taw).time tu aku cbuk m'online..ta taw lrr pluk membe aku jatuh moto depan uma,,a'ah! depan uma jew!! aku emg tak pasan sebb depan uma nk pi jalan kluar tu lbey kuang 800 meter doe dri pintu pagar emg wajib pown tak yah amek taw..(ta agk tu)..klu membe tu jatuh kire oke lrr beb, tpi dye babit kan 4+5 aha yg 5 tu dlm perut kira2 ada salah sorang tu still pregnant lrr..yg dahsyat 4+5 mati wok~ uwrh tetelan air liur aku dengar..aku pon tak jangka lrr menda ni belaku :(..tu lrr mak suda pesan jgn pi nk pi juga ngape degil kunk da tututtttttttt! aha mcm gembira pluk prasaan aku cite menda ni kat korang..no lrrr ada lrr guk sebak kat aty ni.ckang aku da tkot ckit nk pi maen tpi jln (cari pasal) kunk2 tak raya wokk!! aha lg satu korang tak yah susa2 nk sedekah fatiha kat si mangsa ni sebb dy bangsa cina ngeh3 (ambil berat lbey2 pluk)..oke3 kepada si pembaca ni kne lrr hati2 bila tertungang ehe menungang lrr sje nk beloya buruk kejap2 an..hehe and ingat lrr org yg tersayang termasuk lr encik polis dy juga syg kan anda (cewah3 mesra rakyat luk) i like mat rempit awwww~ huhu cuma lakonan aksi pondan siam..(mula mepek lg) :D.




Aaiihhh lupe janji lg,cowry2 terlupa lg satu topic good story lebih pekat lgi crite boek..Klu nk taw yg pic kat atas tu muke korang ngeh3... no lrr pic etu juz intro kasi perangsang..aha tadi suda selesai mukadimah bad story ckang kite bukak table bru pula topic crite boek..ehem,(blom start lg) cite boek ni tak bnyak belaku kat aku,cuma tejadi pda ary ni jew lrr,yg laen2 sekian ary lalu nye cite aku da lupe da sebb msok air sikit...mcm bise lrr pg2 aku da kne pi pejabat amek tendant an yg besekutu dgn nye,tpi ary ni sia2 skit beb...buku tendant aku tak taw kat mne mgkin guru hem da msak bat bebuka kowt akibat tak dpt blek uma di sebbkn tugasan yg d'beri oleh ketua hokage (hokage etu pengetua, cite naruto luk ngeh3..) dengan tegesa2 aku cari mcm pencuri kat table guru hem aku tepandang org kerani pejabat dy tngok aku plek jew.mgkin dy ingat aku nk curi sesuatu kowt,tpi!!dgn kebijaksanaan aku(cewah3)aku wat bodo jew(ceh!) no lrr time tu mcm2 lrr aku bat, betul kat sluar lr,center kan kdudukan spender lrr (eyh~rahsia psst!!) cukup lrr tu,mepeks jew,sbona nya takde lrr cmpai cam tu skali pown..lau buku tandent da takde wat bodo lrr kuar jew pjabat xda mase nk stay2 lg mentang2 lrr ada air cond tpi tak BaNtak pown aku, kat uma aku ciap ada kipas helikopter lg lom taw lg lam bilik ada kipas apa, tak silap2 kipas kapal terbang aku ada (ada ke.jgn pcaye hayalan jew tu) ngeh3...dengan muka selamba ala2 tambi aku gan membe aku bff ( best friendforever deo ukan boy friend) iaitu farid kamari (nama pnoh tu hvhvhv)aku gan dye adalah org petama msok kelas (mksod aku,aku yg petama frid kedua cewah3 nk menang) 5cerdik.aha etu kelas aku nme boek tpi kedegilan budak nyew emg jahanam ckit (kutuk2) kelas 5cerdik tu pena digelar kelas hantu sebb pelajar2 nye mcm hantu..klu nk taw kte org slalu baka mercun dlm pocket (sory,aku tak taw pocket lam bhase melayu ape.)baka mercun tu pekara bise lrr memandangkan bulan posa ni tengah rancak lr kan.bahang raye pown da dekat!waaaa..aha lari topic pluk..sambil aku dok besidai kat kaki lima skolah aku pown dengan bangga tak prasan sluar aku tak zip dri tadi.ptot rase sejuk jew,,memandang kan da pasan aku twos cam bise lrr cover line buat helah nk tutup zip tu.entah bpe ramai org yg nmpak mase aku beratur kat perimpunan pown aku tak taw..xpew halal jew lrr dosa dyorg (cewah3).paling seronok kat skola tadi pelajar hantu2 ramai yg tak dtg mgkin ramai terkorban kat kawat besi skola yg ber eletrik (ngeh3 mcm askar luk)korang bayangkan 31 org pelajar yg dtg tak silap aku 12 ke 11 gitu lrr..ary disiplin skola memg cool tambahan pula aku jd leader ngeh3..sambil berangan kat kaki lima aku cuba lrr test ukur ketinggian kat tpi pintu tu..alaa tempat ukuran pown takat ala kadar jew.yalaa tak mampu ehehe..paling bez tinggi aku da up beb!! 170 da naek 173 memg jakun tahap batak lrr weii!!tpi sekejap jew gembira tu sbb ckgu da msok..ckgu msok jew mula lr budak2 nk buat muka ala2 tambi busuk..aku wat tak taw jew hehe sbb aku watak utama ( ehe,cite katunpluk)..memandangkan waktu skola berjalan dengan lame,da buatkan aku lupe nk cite kat korang..hurm memandangkan mlm ni aku ada janji nk online b'sama2 ngan najihaa (cewah3 nk same2 guk kew)tpi aku tak taw lrr bpe lme bole tahan m'online lg sebb segala ilmu fekah aku da serah kat blogger ni (ngeh3 mcm ahli tabligh pluk) lgpun dye x janji dpt onlline ke tak..huaa!!!sedeyh wok lau awok takde~~ :D..ehem3,oke3 sampai sini jew kowt yg aku mampu tulis,da penat wok..bg korang yg nk taw crite lg lanjut nanti kan episode akan datang hehehe..oke3 hang nk buat milo dulu! jum3..

0 ulasan:

Artikel menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lik lak,kejap jeww ^^

Daisypath Anniversary tickers